Direktlänk till inlägg 2 februari 2013

Nu finns det hopp...

Av tankarochenergi - 2 februari 2013 21:01

Äntligen detta härliga ljus som får oss att må så mycket bättre. En helt fantastisk dag i strålande vinterväder och med fåglarnas kvitter som gav härliga vårkänslor. Nu har vi verkligen en helt fantastisk tid framför oss. Vilken härlig lördag i februari.

Konstverk skapat av moder natur!


 

Vilken isvall!


 

Finns det några vackrare fåglar än svanar, så graciösa och ståtliga!


 

Änder mot samma mål!


 

Iceage Åsa!!!


   


... och hemma finns vårtecknen!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tankarochenergi - 7 april 2013 19:57

Iskall vind, men i lä i solen och ta bort förra årets nervissnade perenner och sen hitta lite vårlökar, det gav mig dagens vårkänslor… sen min söte trädgårdsföljeslagare är ju bara bonus.               ...

Av tankarochenergi - 1 april 2013 18:02

…i alla fall i solen, i lä och med skottkärra och lövkrattning och lite fysiskt arbete, så kändes det som en helt fantastisk vårdag – årets första riktiga trädgårdsdag. Hade till och med fått två spetor i handen och det kändes gott att f...

Av tankarochenergi - 12 mars 2013 18:32

Känslor sprutar i kroppen, frustration och besvikelse över att känna att med min arbetsgrupp får man göra vad man vill med, utan peppning eller engagemang från ledning hur vi ska lösa vår nya arbetssituation nu när vi tappat en kollega. Det ironiska ...

Av tankarochenergi - 3 mars 2013 16:04

  Är det en tidig viol, eller?       Påskliljor på G!!!         Tomt växthus, som väntar på sina plantor. Min följeslagare Speedy inspekterar växthuset med mig. Snart dags att ta en ledig dag från jobbet och göra vårstädninge...

Av tankarochenergi - 1 mars 2013 18:26

Intensivt arbete några timmar, sen en otrolig längtan ut i det vackra vädret så det fick bli flex vid tretiden. Hem, ner med kameran i fickan och sen ut. Gick först en runda i trädgården och sen ner till havet. Min gosiga katt uppskattade också so...

Ovido - Quiz & Flashcards