Alla inlägg under november 2012

Av tankarochenergi - 3 november 2012 16:21

Är det bara höstens mörker eller är det bara för att det är mer fokus inför allhelgonahelgen som gör att vi blir mer påminda att minnas de nära som vi förlorat. För visst är det mer profilering på denna helg nu än förr, eller är det så att jag blivit äldre och uppmärksammar det mer nu? Jag känner fortfarande, efter snart 7 år, en så konstig känsla över att min mamma är död, att döden är så definitiv och att det enda jag har kvar idag är minnet och olika situationer som gör mig påmind om henne. Det är verkligen en saknad och det är så viktigt att leva här och nu och samla det äkta minnena i sitt innersta hjärta för det är det som jag bär med mig i vardagen och det är det som finns kvar av de vi förlorat.


 

Ovido - Quiz & Flashcards